Lidičky...

30.01.2021 22:22

Hrozně moc se omlouvám. Vím, že jsem napsala, že brzy něco přidám a povídky dopíšu, ale... Situace se vyvinula tak, že to nakonec nedám. Už to nezvládám, je mi to moc líto. Nevylučuju, že se moje posedlost psaní HP fanfikce ještě někdy vrátí, ale teď jsem vyprahlá, jak poušť. Z toho důvodu zůstane Budoucnost nedokončená, pokud se nestane zázrak a já budu vědět, jak dál. Všechno, co jsem nedokončila, bude na mých stránkách Archiv dostupné ke stažení, pod ikonkou Nedokončeno.

Odpusťte mi, že jsem vám dala falešnou naději a pokuste se mě pochopit. Co se týče psaní o Harrym, jsem prostě vyhořelá a se vším, co teď v životě mám, nevím, jak dál. Doufám, že najdete jiné, lepší autory, kteří vám zaplní čas krásnými příběhy. S láskou Sora. 

Komentáře: Lidičky...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek